29 Haziran 2013 Cumartesi

30 Haziran 2013 Tarihli Resmî Gazete

30 Haziran 2013 Tarihli ve 28693 Sayılı Resmî Gazete

 



YÜRÜTME VE İDARE BÖLÜMÜ

 


BAKANLAR KURULU KARARI


2013/4962   Kanuni veya İş Merkezi Maldivler’de Olup Uluslararası Hava Yolu Taşımacılığı Yapan Dar Mükellef Kurumların Türkiye’de Elde Ettikleri Hava Taşımacılık Kazançlarının Vergilendirilme Esasları Hakkında Karar


 


BAKANLIKLARA VEKÂLET ETME İŞLEMİ


—  Avrupa Birliği Bakanlığına, Adalet Bakanı Sadullah ERGİN’in Vekâlet Etmesine Dair Tezkere


—  Dışişleri Bakanlığına, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner YILDIZ’ın Vekâlet Etmesine Dair Tezkere


 


YÖNETMELİKLER


—  Türk Gıda Kodeksi Gıda Katkı Maddeleri Yönetmeliği


—  Harran Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği


—  İstanbul Medipol Üniversitesi Biohukuk Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik


—  Ordu Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim ve Öğretim Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik


 


DÜZELTME:   Namık Kemal Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim-Öğretim Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik ile İlgili


 


 


İLÂNLAR


a – Yargı İlânları


b – Artırma, Eksiltme ve İhale İlânları


c – Çeşitli İlânlar


– T.C. Merkez Bankasınca Belirlenen Devlet İç Borçlanma Senetlerinin Günlük Değerleri



30 Haziran 2013 Tarihli Resmî Gazete

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder