3 Temmuz 2013 Çarşamba

MEB, bu iki soruyu yanıtlayamıyor


1.Mesleki Eğitim Merkezlerinde(çıraklık eğitim merkezi) atölye ve Labaratuvar öğretmenlerinin norm kadrosu nasıl belirlenir?


 


2.Mesleki Eğitim Merkezlerinde (çıraklık eğitim merkezi)atölye ve Labaratuvar öğretmenlerinin haftalık ders yükü hesabında işletmelerde mesleki eğitim dersi nasıl belirlenecektir?


 


BİMER, MEB Bilgi Edinme ve 147 bu iki soruya yanıt veremiyor.


 


 


MEB bilgi edinme 01.07.2013


 


Kurum Adı: T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI


Başvuru No: 756377


Cevap Metni: Söz konusu norm kadro ile ilgili mevzuat çalışması yapılmış olup, ilgili birime gönderilmekle birlikte çalışmalar devam etmektedir.


 


BİMER


01.06.2013 tarihli 479193 sayılı Bimer başvurunuz incelenmiştir.


Başvurunuz mevzuat çalışmalarında değerlendirilecektir.


 


147 MEB İletişim Merkezi


24.06.2013 tarihinde 1291751 nolu Başvuru yaptım.3 gün içinde SMS bilgisi cep telefonuma gelmesi gerekiyordu, gelmedi.02.07.2013 salı saat 17.10 tarihi itibari ile 147’yi aradım ve istediğim bilgiler için ilgili birimlere doğru yönlendirildiği söylendi. İlgili birimlerden cep telefonuma SMS bilgisi gelmesi gerekirken gelmedi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder