3 Temmuz 2013 Çarşamba

Mesleki okullarda yeni açılan programlar

 


BAKANLIK MAKAMINA


Mesleki ve teknik eğitim okullarına ilişkin, illerden gelen program türü, alan/dal açılması ve kapatılması, program türlerinin dönüştürülmesi teklifleri; bölge özelliği, nüfus yoğunluğu, yerleşim biriminin ortaöğretim düzeyindeki eğitim ihtiyacı, öğrenci potansiyeli, eğitim maliyeti, eğitim ekonomisi ve fiziki kapasitesi dikkate alınarak değerlendirilmiştir.


Yapılan değerlendirme sonucunda; 2013-2014 eğitim-öğretim yılından itibaren ek listelerde yer alan, mesleki ve teknik eğitim okullarının bünyesinde program türü, alan ve dal açılmasına, program türlerinin dönüştürülmesine, ayrıca program türleri ile güncelliğini yitiren alan ve dalların da kademeli olarak kapatılmasına ihtiyaç duyulmaktadır.


Makamlarınızca da uygun görüldüğü takdirde; 2013-2014 eğitim-öğretim yılından itibaren ek listelerde yer alan, mesleki ve teknik eğitim okullarının bünyesinde program türü, alan ve dalların açılmasını/kapatılmasını, program türlerinin dönüştürülmesini ve donatımlarının Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğünce karşılanmasını olurlarınıza arz ve teklif ederim.


Ömer AÇIKGÖZ

Genel Müdür


EKLER:


1-Program Türü Açılma Listesi (3 sayfa)


2-Alan Açılma Listesi (4 sayfa)


3-Dal Açılma Listesi (3 sayfa


4-Program Türü Kapatılma Listesi (1 sayfa)


5-Alan Kapatılma Listesi (1 sayfa)


6-Dal Kapatılma Listesi (1 sayfa)


7-Program Türü Dönüştürme Listesi (1 sayfa)


Listeler için tıklayınız.



Mesleki okullarda yeni açılan programlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder