18 Haziran 2013 Salı

130 ilçe milli eğitim müdürü kadrosuna atama yapıldı

Milli Eğitim bakanlığı tarafından boş olan ilçe Milli Eğitim Müdürlüklerine kadrolu atama yapıldı.


Uzun bir süredir Milli Eğitim Bakanı Nabi AVCI’nın önüne gelmesi beklenen atamalar, Milletvekillerinin bazı girişimleri nedenitle gecikmişti.

 


Bakanlık kaynaklarından aldığımız duyumlara göre Bölge milletvekillerinden bazıları İlçe Milli Eğitim Müdürü olarak atanması beklenen bazı isimler için çeşitliçalışmalar yaparak listenin onaylanmasını hayli zamandır geciktirmişlerdi.

 


MEB Müsteşarı Yusuf TEKİN’in göreve başlamasından sonra MEB’in kangren halini almış olan sorunları ve yönetmeliklerinin bir an önce çıkarılarak MEB’e büyük bir ivme kazandırmasınınardından, MEB Müsteşarı Yusuf TEKİN’in İlçe Milli Eğitim Müdürlerinin atanması için de geceligündüzlü çalışarak rekor denebilecek bir hızla İlçe Milli Eğitim Müdürleri  atama listesini Bakan Nabi AVCI’nın önüne koyduğunu ifade edebiliriz.

 


Buna göre 130 ilçe Milli EĞitim Müdürlüğüne kadrolu atama yapıldı. Atamalar Bakan AVCI tarafından onaylandı. Böylece İlçe Müdürlükleine atamalar rotasyondan hemen önce yapılmış oldu. 19 ya da 21Haziran tarihinde kararnamelerin illere yollanması bekleniyor.

 


Atanan isimleri atamalar resmi olarak açıklanmadığından spekülasyon olmaması için açıklamıyoruz.

 


Atmaların yapılmasında Taşra Teşkilatı yönetici atma yönetmeliğinin çıkması gündeme geldiği için atamaların öne alındığı gibi bir yorum yapabiliriz. Bu atamaların ardından ise yeni yönetmelikle birlikte bir an önce İlçe Milli Eğitim Müdürü ve şube müdürlerine rotasyonun uygulanacağını net bir şekilde ifade edebilriz.


130 ilçe milli eğitim müdürü kadrosuna atama yapıldı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder