15 Haziran 2013 Cumartesi

Avcı'dan Sözleşmeli Öğretmene Müjde

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, öğretmenlerin sözleşmeli olarak çalıştıkları sürenin zorunlu hizmetten sayılacağı müjdesini verdi


Yeni eğitim sisteminin ilk karnelerini Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Ankara Hacılar İlköğretim Okulu’nda dağıttı. Okul yönetimi ve öğretmenlerle bir araya gelen Avcı, öğretmenlerin yer değiştirme sürelerinin hesaplanmasında 31 Aralık’ın esas alınacağını açıkladı. Avcı, öğretmenlerin sözleşmeli olarak çalıştıkları sürenin zorunlu hizmetten sayılacağı bilgisini verdi.


ALAN DEĞİŞİKLİĞİ ZOR


Alan değiştiren ve kendi alanlarına dönmek isteyenler için değişikliğinin zor olduğunu aktaran Avcı, yeni atanacak öğretmenlerin haklarını zedelemeyeceklerini ifade etti. Avcı, “Yeni atanacak çok sayıda aday öğretmenimiz var. Sınıf öğretmenliğinden branş değiştirenler tekrar kendi alanlarına geri dönerlerse o zaman bizim bu sene sınıf öğretmeni almamamız lazım” dedi. Alan değişliği dolayısıyla bazı öğretmenlerin mutsuz ve başarısız olduğunu kaydeden Avcı, yeni atanacak sınıf öğretmenleri ve kendi branşlarına geri dönmek isteyen öğretmenler arasında dengenin sağlanması için çalışmalar yaptıklarını belirtti.


‘Çocuklarımızı üzmeyin’


Türkiye genelinde dün karne heyecanı yaşandı. Ülke genelinde okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve ortaöğretim okullarındaki yaklaşık 17 milyon öğrenci dün karnelerini alarak yaz tatiline girdi. Ankara Hacılar İlköğretim Okulu’nda karne dağıtan Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, öğrencilerden daha heyecanlı olduğunu söyleyerek “Karnelerdeki not düzeyi için çocuklarımızı kesinlikle üzmeyin” dedi.



BUGÜN GAZETESİ



Avcı'dan Sözleşmeli Öğretmene Müjde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder