7 Haziran 2013 Cuma

Bu Öğretmenler Bu Alanlara Geçebilsin

Eğitim-bir-sen Genel Başkan Vekili Ahmet Özer, Genel Başkan yardımcıları MuratBilgin, Ali Yalçın, Teyfik Yağcı ve Ramazan Çakırcı, Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşarlığına atanan Doç. Dr. Yusuf Tekin’e hayırlı olsunziyaretinde önemli bir konuya değindi.


Eğitim bir sen aşağıda belirtilen alanların şualanlara geçmesine fırsat tanınmasınaimkan verilmesini istedi.

 


Eğitim bir sen; ” Tarih, coğrafyaalanlarından mezun olup sınıf öğretmeniolarak atanan öğretmenlerin ortaokullardasosyal bilgiler öğretmenliğine, liselerde tarih ve coğrafya öğretmenliğine; kimya, fizik ve biyoloji alanlarından mezun olan sınıf öğretmenlerinin ise ortaokullarda, fen ve teknoloji öğretmenliğine, liselerde ise kimya, fizik ve biyoloji öğretmenliğine alan değişikliği ile geçiş yapmalarına imkanı sağlanmalıdır. 2012 yılında alan değişikliği yapmış olan ancak yeni alanlarında verimli olamayacağına kanaat getirmişsınıf öğretmenlerine isteğe bağlı olarak alan değişikliği iptal hakkı verilmelidir.” dedi

Eğitim bir sen, özür durumuna bağlı yer değişikliğinde hizmet süresi hesabının da 30 Eylül tarihi esas alınmasını istedi.


Bu Öğretmenler Bu Alanlara Geçebilsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder