17 Haziran 2013 Pazartesi

Eğitim Bir-Sen: DİSK, KESK, TMMOB, TTB ve TDB yeni 5'li çete

Eğitim-Bir-Sen, Gezi Parkı olaylarını bahane eden DİSK, KESK, TMMOB, TTB ve TDB’nin 28 Şubat’ın 5′li çetesine özenerek yeni ‘5′li bir çeteliğe özendiğini söyledi.


Eğitim-Bir-Sen yönetiminden konuya ilişkin yapılan açıklamada, niyetleri açığa çıktığı için, hükümetin muhatap bile kabul etmemesi gereken kimi sivil toplum örgütü temsilcilerinin biraraya gelerek ortaklaşa grev kararı aldıklarını kamuoyuna deklare ettiklerine dikkat çekti. “DİSK, KESK, TMMOB, TTB ve TDB”nin 28 Şubat’ın 5′li çetesine özenerek ‘Alışmış kudurmuştan beterdir’ sözünü doğrularcasına yeni ‘5′li çeteliğe özenmeleri milleti şaşırtmamıştır. İsmine uygun davranıp milletin yanında yer almamaları konusunda sicilleri kabarık olan bu sözde sivil toplum örgütlerine kamu çalışanlarının itibar etmeyeceğine inanıyoruz.” denildi.


Milletin daha fazla gerilmesinin, ülkenin huzurunun bozulmasının, Türkiye üzerine oyun oynayanların haricinde kimseye bir fayda getirmeyeceğinin bilinmesini istediklerine işaret eden Eğitim-Bir-Sen, “Grev çağrısı yapanlara, geçmişten ders almalarını, darbe ve kargaşa ortamlarından en fazla emekçi kesimin zarar gördüğünü hatırlatıyor, emperyalist güçlerin ve içerideki kirli odakların değil, milletin yanında yer almaları çağrısında bulunuyoruz.” çağrısında bulundu.



Eğitim Bir-Sen: DİSK, KESK, TMMOB, TTB ve TDB yeni 5'li çete

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder