9 Haziran 2013 Pazar

Eğitim-Sen, Eğitim Müfettişleri yönetmeliğine dava açtı

Eğitim-Sen, Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren MEB Eğitim Müfettişleri Başkanlıkları Yönetmeliği’nde yapılan değişikliği Danıştay’a taşıdı.


Eğitim-Sen’den yapılan açıklamada, yönetmelikle ilgili “Onlarca yıldır denetim elemanı olarak önemli görevlerde bulunmuş kamu görevlilerinin istekleri dışında görev yerlerinin değiştirilmesine olanak tanımakta; denetim elemanlarına, denetim görevleriyle örtüşmeyen görevler yüklemekte; bazı görevleri, hukuk dışı gerekçelerle üzerlerinden almaktadır” denildi.


Sendika, bu gerekçelerle Yönetmeliğin bazı maddelerinin yürütmesinin durdurulması ve iptali istemiyle Danıştay’a dava açtı.



Eğitim-Sen, Eğitim Müfettişleri yönetmeliğine dava açtı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder