15 Haziran 2013 Cumartesi

MEB'den seçmeli ders uyarısı

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), ortaokullarda ve imam hatip ortaokullarında gelecek eğitim öğretim yılında okutulacak seçmeli derslere ilişkin valiliklere yazı gönderdi.


Yazıda seçmeli derslerin ne şekildeseçileceği ve okul müdürlüklerince yapılacakişlemler yer aldı. Buna göre, 2013-2014eğitim öğretim yılından itibaren 5. ve 6.sınıflardan başlayacak ve kademeli olarak uygulanacak seçmeli derslerle, öğrencilerinakademik başarılarının artırılmasıyla, ilgi veyeteneklerini keşfetmeleri ve geliştirmeleriamaçlanıyor.

 


2012-2013 eğitim öğretim yılında ilkokul 4 ve ortaokul 5. sınıflarda okuyan öğrencilerin 2013-2014eğitim öğretim yılında okuyacakları seçmeli derslere ilişkin tanıtım videolarını Bakanlığın websayfasından (www.meb.gov.tr) izlenebilinecek.

 


Öğrenciler, ilgi, istek ve yeteneklerine göre seçmek istedikleri derslerden 10 dersi öncelik sırasına göre belirleyerek okul müdürlüklerine 14-21 Haziran arasında yazılı olarak bildirecek.

 


Okul müdürlüğüne yazılı olarak beyan edilen ders seçimlerinin veliler tarafından ayrıca e-okulsistemine girişinin yapılması sağlanacak.

 


Ders saati sayısına göre 5 ve 6. sınıflar için ortaokullar 6 saat, imam hatip ortaokullarında ise 2 saatseçmeli ders seçilecek. Seçmeli derslerin kaç kez alınabileceği konusunda öğrencilerbilgilendirilecek


MEB'den seçmeli ders uyarısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder