19 Haziran 2013 Çarşamba

Sürücüleri kursu yönetmeliğinde değişiklik

20 Haziran 2013 PERŞEMBE


Resmî Gazete


Sayı : 28683


YÖNETMELİK


Millî Eğitim Bakanlığından:


MİLLΠEĞİTİM BAKANLIĞI ÖZEL MOTORLU TAŞIT SÜRÜCÜLERİ KURSU YÖNETMELİĞİNDEDEĞİŞİKLİK YAPILMASI HAKKINDA YÖNETMELİK


MADDE 1  29/5/2013 tarihli ve 28661 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı ÖzelMotorlu Taşıt Sürücüleri Kursu Yönetmeliğinin 31 inci maddesi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.


MADDE 31 – (1) Direksiyon eğitimi dersi sınavı uygulama ve değerlendirme komisyonu bir başkan ve birüyeden oluşur. Başkan ve üye; en az yüksekokul mezunu ve en az üç yıl önce alınmış “B” sınıfı sürücübelgesi bulunanlar arasından oluşturulur. Komisyonun oluşum ve görevlerine ilişkin diğer usul ve esaslarGenel Müdürlükçe belirlenir.”


MADDE 2 – Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.


MADDE 3 – Bu Yönetmelik hükümlerini Millî Eğitim Bakanı yürütür.



ESKİ MADDE


Madde 31 - (1) Direksiyon eğitimi dersi sınavı uygulama ve değerlendirme komisyonu il/ilçe milli eğitimmüdürünün başkanlığında, biri il eğitim denetmenleri başkanı/milli eğitim müdür yardımcısı/şube müdürüve diğeri kursların iş ve işlemlerini yürütmekle görevli milli eğitim müdür yardımcısı/şube müdürü olmak üzere bir başkan ve iki üyeden oluşturulur. Komisyonun oluşum ve görevlerine ilişkin diğer usul ve esaslarGenel Müdürlükçe belirlenir.



Sürücüleri kursu yönetmeliğinde değişiklik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder