24 Haziran 2013 Pazartesi

Eğitim İş Taslağa İlişkin Görüşlerini Bakanlığa İletti

Eğitim İş Yönetici Atama ve Yer Değiştirme Yönetmelik Taslağına ilişkin görüş ve önerilerini Milli Eğitim Bakanlığı’na iletti.

 


19 Haziran 2013 tarihinde yayımlanan Yönetici Atama ve Yer Değiştirme Yönetmelik Taslağına ilişkin Milli Eğitim Bakanlığı sendikamızdan görüş istemiştir.


Bilindiği gibi Milli Eğitim Bakanlığınca 28.02.2013 tarihli ‘’MEB Yönetici Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği’’ yayımlanmış, söz konusu yönetmeliğe gelen yoğun eleştiriler ve arkasından da sendikamız tarafından Danıştay’a dava açılması üzerine yönetmelik yine bakanlık tarafından uygulamaya konmadan askıya alınmıştı.


Kariyer ve liyakatı yok sayarak ‘’Ben istediğimi yönetici yaparım’’ ilkesiyle hareket eden MEB, şimdi de aynı yönetmelik üzerinde biraz tadilat yaparak ve sendikaları, sözde sürece dahil ederek yeni bir yönetmelik hazırlamış gibi kamuoyuna sunmaktadır.



Eğitim İş Taslağa İlişkin Görüşlerini Bakanlığa İletti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder